تبلیغات و بازاریابی اجتماعی؛ بازاریابی برای انفاق
سعید مسعودی پور |
سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ |
۰ نظر
یکی از موضوعاتی که در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از عنصر ترس است. موضوعی که در قرآن کریم در خصوص تشویق به اموری نظیر انفاق و کمک های خیریه بسیار زیبا دیده می شود. البته در آیات قرآن بین عنصر ترس و تشویق در موضوع انفاق که به طور تخصصی مورد مطالعه قرار داده ام، ملاحظه می شود توازن و تعادل جالبی برقرار کرده است که از جمله آن می توان به آیات 254 و 274 سوره بقره اشاره کرد. در خصوص این موضوع بعدها مطالب بیشتری را خواهم نوشت:
در ادامه مطلب چند عکس دیگر در خصوص استفاده از عنصر ترس در بازاریابی نمایش داده شده است:
- ۹۲/۰۲/۱۷