درآمدی بر رقابت از منظر اسلامی
سعید مسعودی پور |
يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ |
۰ نظر
تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصاد سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن
عنوان یکی از ارائه های کلاسی، مربوط به درس تحلیل فلسفی نظریه های اقتصادی
در این فایل تلاش شده است تا با اتکا به مبانی نظام سرمایه داری، اصل رقابت به عنوان یکی از اصول تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی تبیین شده و برخی از وجوه ناکارامدی آن ارائه گردد. به نظر می رسد با توجه به ویژگی های خاص اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور ما، اتکا صرف به این تئوری ها نمی تواند موثر واقع شود.
در ادامه مطلب فایل پاورپوینت کامل را دانلود کنید.
دریافت
حجم: 1.21 مگابایت
- ۹۲/۰۷/۲۸