نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)
مواد شوینده در ایران از جمله صنایعی است که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد است. تسخیر بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی به انواع برندهای شوینده ها و تولید تیزرهای جدید به صورت مستمر و پیوسته نشانه وجود همین رقابت شدید است. برندهای مواد شوینده از ساخت و هزینه کرد آنچنانی برای تبلیغات خود فقط یک هدف را دنبال میکنند: در لحظه خرید برند آنها به یاد آورده شود، نسبت به محصولات مشابه ترجیح داده شود و در نهایت خریداری شود.
دو تیزر نشان داده شده در اینجا، از جاذبه معصومانه کودک استفاده کرده اند. اما داستان آنها درست در نقطه مقابل هم است و منعکس کننده دو فرهنگ و دو سبک زندگی کاملا متمایز از یکدیگر هستند.
دریافت
مدت زمان: 30 ثانیه
دریافت
مدت زمان: 25 ثانیه
- ۰ نظر
- ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۹:۰۳