بازرگانی اسلامی

آیا شما را به تجارتى راهنمایى کنم که شما را از عذاب دردناک رهایى مى‏ بخشد؟ به خدا و رسولش ایمان بیاورید و با اموال و جانهایتان در راه خدا جهاد کنید این براى شما بهتر است اگر بدانید. - سوره صف10و11

بازرگانی اسلامی

آیا شما را به تجارتى راهنمایى کنم که شما را از عذاب دردناک رهایى مى‏ بخشد؟ به خدا و رسولش ایمان بیاورید و با اموال و جانهایتان در راه خدا جهاد کنید این براى شما بهتر است اگر بدانید. - سوره صف10و11

مخاطب تبلیغات، مصرف کننده و خریدار

سعید مسعودی پور | شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

بین مصرف کننده (consumer)، مخاطب تبلیغات (audience of advertising) و خریدار (buyer) تفاوت وجود دارد. لزوما مصرف کننده کالا، در تبلیغات تجاری مخاطب تبلیغ قرار نمی گیرد. یکی از مخاطبان تبلیغات تجاری که بعد از جنگ جهانی دوم بسیار مورد توجه بازاریابان قرار گرفتند، کودکان بودند.

در هر یک از حالت های فوق خریدار می تواند بزرگسال باشد یا کودک

کلیپ زیر نشان دهنده تبلیغاتی است که در آن کودک مخاطب تبلیغ شناخته می شود، اما مصرف کننده نهایی اوست:



مدت زمان: 31 ثانیه

  • ۹۲/۰۸/۰۴
  • سعید مسعودی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">